Aloita

Pysäköi Parklyllä tai Time Parkilla. Saa laskut Rivertyltä.

Riverty aloittaa yhteistyön Parklyn kanssa. FinTech-yritys Riverty tarjoaa laskutuspalvelua Parklyn pilvipohjaiselle pysäköintialustalle.

heinäk. 25, 2023
parkly logo

Parklyn teknologiaosaaminen ja kasvutavoitteet ovat tehneet siitä Norjan pysäköintisektorin edelläkävijän. Rivertyn tavoin Parkly on sitoutunut luomaan asiakkaiden arkea helpottavaa teknologiaa ja ratkaisuja. Parklylla on pysäköintitoimintaa ympäri Norjaa, ja myös muut pysäköintipalvelujen tarjoajat käyttävät Parklyn pilvipohjaista pysäköintialustaa. Eräs näistä on Time Park, jolla on Norjassa yhteensä yli 40 000 pysäköintipaikkaa.

Uuden yhteistyön myötä autoilijat voivat pysäköidä Parklylla tai Time Parkilla ja saavat laskunsa Rivertyltä.

"Parkly mullistaa pysäköintialan innovatiivisilla ratkaisuilla ja uusilla liiketoimintamalleilla. Tavoitteenamme on helpottaa asiakkaidemme pysäköintiä, ja siinä sujuvat maksut ovat todella tärkeässä roolissa. Siksi olemme aloittaneet yhteistyön luotettavan ja kokeneen rahoitus- ja talousalan osaajan Rivertyn kanssa, jolle asiakas on kaiken toiminnan lähtökohta aivan kuten meillekin", Parklyn toimitusjohtaja Stian Bang sanoo.

"Olemme innoissamme yhteistyöstä tämän kekseliään ja edistyksellisen teknologiayrityksen kanssa, ja olemme varmoja, että yhteistyömme avaa kehitysmahdollisuuksia molemmille. Keskittyminen teknologiaan ja asiakaskokemukseen tasoittaa tietä tuottoisalle yhteistyölle", Rivertyn Senior Sales Manager Kristin Reklev sanoo.

Rivertystä

Riverty haluaa rakentaa maailman, jossa liiketoiminnan ja ihmisten tarpeet kohtaavat ja jossa talousteknologia mahdollistaa muutoksen parempaan. Maailman, jossa jokainen kokee hallitsevansa omaa talouttaan helposti. Meillä on yli 4000 asiantuntijan joukko 12 maassa. Etsimme älykkäämpiä, yksinkertaisempia ja saumattomasti yhdistettäviä tapoja hallita rahavirtoja. Kokonaisvaltaiset ratkaisumme joustavasta maksamisesta älykkäämpään laskutukseen ja perintään mahdollistavat parhaan taloudellisen hallinnan kaikille. On aika siirtyä taloudellisen vapauden uuteen aikakauteen.

riverty.com

Parkly

Parkly tarjoaa palveluja ja teknologiaa pysäköinnin hallinnointiin. Parking as a Service -konsepti sisältää sekä laitteisto- että järjestelmäratkaisut. Käyttöönottokustannukset ovat alhaiset, eikä Parkly ota osuutta asiakkaan liikevaihdosta.

Parklyn osaajat etsivät jatkuvasti digitaalisia mahdollisuuksia ja pyrkivät aktiivisesti helpottamaan sekä pysäköintipalvelujen tarjoajien että asiakkaiden arkea. Tekninen alusta on markkinoiden modernein. Laaja datan ja tekoälyn hyödyntäminen parantaa pysäköintipalveluntarjoajien kannattavuutta ja edistää myös ilmastotoimintaa.

Parklylle tyytyväiset asiakkaat ovat perusedellytys. Tämä näkyy liiketoiminnan kaikilla osa-alueilla ja tukee täysin läpinäkyvää liiketoimintamallia, jossa asiakkaat saavat kattavan käsityksen sekä tuloista että kustannuksista. Parklyn asiakkaat ovat eri puolilla Norjaa, ja yrityksen omistajia ovat muun muassa Olav Thon Gruppen ja Norgesgruppen."