Kom godt i gang

Parkering med Parkly eller Time Park. Få dine fakturaer fra Riverty.

Riverty indgår partnerskab med Parkly. FinTech skal være faktureringstjenesteudbyder for Parklys cloudbaserede parkeringsplatform.

jul. 25, 2023
parkly logo

Med fokus på teknologi og ambitioner om vækst er Parkly banebrydende i den norske parkeringsbranche. Ligesom Riverty har virksomheden fokus på at udvikle teknologi og løsninger, der gør livet lettere for kunderne. Parkly har parkeringsaktiviteter over hele landet, og deres cloud-baserede parkeringsplatform anvendes også af andre parkeringsoperatører. En af dem er Time Park, som driver mere end 40.000 parkeringspladser i hele Norge.

Med det nye samarbejde vil billister kunne parkere med Parkly eller Time Park og få deres fakturaer fra Riverty.

"Parkly rusker op i parkeringsbranchen med innovative løsninger og nye forretningsmodeller. Vores mål er at gøre parkering nemmere for vores kunder, og en del af det handler om problemfri betalingsløsninger. Derfor har vi indgået partnerskab med en pålidelig og erfaren finansiel aktør som Riverty, der ligesom os sætter kunden i centrum for alt, hvad vi foretager os," siger Stian Bang, administrerende direktør hos Parkly.

"Vi glæder os til at samarbejde med en innovativ og fremsynet teknologivirksomhed som Parkly, og vi er overbeviste om, at dette samarbejde vil munde ud i udviklingsmuligheder for begge parter. Vores fælles fokus på teknologi og kundeoplevelse vil bane vejen for et frugtbart samarbejde," siger Kristin Reklev, Senior Sales Manager hos Riverty.

En verden, hvor virksomheder opfylder menneskehedens behov. Hvor finansiel teknologi gør en forskel. Hvor alle har styr på deres egen økonomiske historie. Hos Riverty bygger vi det sammen. Vi er et team på mere end 4.000 eksperter i 12 lande, og vi finder smartere, enklere og problemfrit forbundne måder at administrere dine penge på. Fra fleksible betalinger til bogføring og inkasso giver vores holistiske løsninger alle mulighed for at leve deres bedste økonomiske liv. Det er tid til at træde ind i en ny æra med økonomisk frihed.

riverty.com

Om Parkly

Parkly leverer tjenester og teknologi til forvaltning af parkeringsfaciliteter. Med konceptet Parking as a Service er både hardware- og systemløsninger inkluderet. Opstartsomkostningerne er lave, og Parkly tager ikke noget af kundernes omsætning.

Parklys medarbejdere er altid på udkig efter digitale muligheder og arbejder aktivt på at forenkle hverdagen for både parkeringsoperatører og kunder. Den tekniske platform er den mest moderne platform på markedet. Omfattende brug af data og AI giver parkeringsoperatørerne øget rentabilitet, samtidig med at det bidrager til et bedre klima.

For Parkly er tilfredse kunder en forudsætning. Det afspejles i alle led af forretningen og understøtter den 100 % transparente forretningsmodel, hvor kunderne får fuld indsigt i indtægter og udgifter. Parklys kunder er fordelt over hele Norge med selskaber som Olav Thon Gruppen og Norgesgruppen som ejere.