Parker med Parkly eller Time Park. Få fakturaene fra Riverty

Riverty inngår samarbeid med Parkly. Finansteknologiselskapet blir nå leverandør av faktureringstjenester til Parklys skybaserte parkeringsplattform.

jul. 25, 2023
parkly logo

Med sitt fokus på teknologi og vekstambisjoner skaper Parkly ringvirkninger i den norske parkeringsbransjen. I likhet med Riverty er selskapet opptatt av å utvikle teknologi og løsninger som gjør livet enklere for kundene. Parkly har parkeringsvirksomhet over hele landet, og den skybaserte parkeringsplattformen brukes også av andre parkeringsoperatører. En av disse er Time Park, som drifter mer enn 40 000 parkeringsplasser over hele Norge.

Med det nye samarbeidet kan bilistene nå parkere med Parkly eller Time Park og få fakturaene sine fra Riverty.

«Med sine innovative løsninger og nye forretningsmodeller bidrar Parkly til å endre parkeringsbransjen. Målet vårt er å gjøre parkeringen enklere for kundene våre, og en del av dette handler om sømløs betaling. Derfor har vi inngått et samarbeid med en pålitelig og erfaren finansiell partner som Riverty, som akkurat som oss setter kunden i sentrum for alt de gjør», sier Stian Bang, administrerende direktør i Parkly.

«Vi er svært fornøyde med å samarbeide med et innovativt og fremtidsrettet teknologiselskap som Parkly, og vi er sikre på at dette samarbeidet vil resultere i utviklingsmuligheter for begge parter. Vårt felles fokus på teknologi og kundeopplevelser baner vei for et fruktbart samarbeid», sier Kristin Reklev, senior salgssjef i Riverty.

En verden der finans møter menneskehetens behov. Der finansteknologi utgjør en forskjell. Der alle har kontroll over sin egen økonomi. Det bygger vi sammen hos Riverty. Med et team på mer enn 4000 eksperter i 12 land finner vi smartere, enklere, sømløse måter å administrere pengene dine på. Fra fleksible betalinger til regnskap og inkasso. Det er på tide å gå inn i en ny æra av økonomisk frihet.

riverty.com

Om Parkly

Parkly tilbyr tjenester og teknologi for administrasjon av parkeringsanlegg. Med «Parking as a Service»-konseptet er både maskinvare- og systemløsninger inkludert. Oppstartskostnadene er lave, og Parkly tar ikke noe av kundens omsetning.

Parklys medarbeidere er alltid på leting etter digitale muligheter, og jobber aktivt for å forenkle hverdagen for både parkeringsoperatører og kunder. Den tekniske plattformen er den mest moderne plattformen på markedet. Utstrakt bruk av data og kunstig intelligens gir parkeringsoperatørene økt lønnsomhet og bidrar samtidig til et bedre klima.

Hos Parkly er fornøyde kunder en forutsetning. Dette gjenspeiles i alle deler av virksomheten og ligger til grunn for den helt transparente forretningsmodellen der kundene får full innsikt i inntekter og kostnader. Parklys kunder er lokalisert over hele Norge, med selskaper som Olav Thon Gruppen og NorgesGruppen på eiersiden.