Aloita

Riverty aloittaa yhteistyön SKIDATAn kanssa

Riverty on aloittanut yhteistyön kulunvalvontaratkaisujen kansainvälisen markkinajohtajan SKIDATAn kanssa. Yhteistyö koskee SKIDATAn ANPR-pysäköintialuetta Tukholman Bromma Blocks -ostoskeskuksessa, jossa on yli 2 000 pysäköintipaikkaa.

Stockholm, marrask. 17, 2022
Kvinna med barn i parkeringsgarage

"Skidata pitää sujuvaa pysäköintikokemusta erittäin tärkeänä. Riverty toimii maailmanlaajuisena laskujenkäsittelykumppaninamme, ja lasku on tärkeä maksuvaihtoehto pysäköintiasiakkaillemme", Skidatan Senior Sales Manager Thony Rysjö sanoo.

"On mahtavaa aloittaa yhteistyö SKIDATAn kanssa, sillä yritys keskittyy joustaviin pysäköinti- ja maksuratkaisuihin aivan kuten mekin. Pyrimme laajentamaan yhteistyötämme Pohjoismaista muille alueille Euroopassa, sillä voimme käsitellä maksuja monissa eri maissa", Rivertyn Senior Sales Manager Kemal Kalkan sanoo.

Riverty huolehtii koko ANPR-prosessista aina ajoneuvon omistajan tunnistamisesta rekisterikilven kautta laskujen jakeluun ja asiakastukeen. Se sisältää myös kätevän vaihtoehdon kuukausilaskutusta varten sekä oikeudenmukaisen ja älykkään perintäprosessin.

"Palvelemme tällä hetkellä yli 30 eri pysäköintiyritystä. Käsittelemme vuosittain yli seitsemän miljoonaa laskua APCOA:n, Aimo Parkin ja Goldbeckin kaltaisten yritysten puolesta. Olemme ylpeitä siitä, että olemme yksi kolmesta suurimmasta pysäköintialan laskutusratkaisujen ja perintäratkaisujen toimittajista Pohjoismaissa ja suurin Norjassa", Rivertyn Kemal Kalkan sanoo.

Dario Artico

Riverty Group GmbH