Riverty i nytt samarbeid med SKIDATA

Riverty har inngått et samarbeid med SKIDATA, en internasjonal markedsleder innen tilgangsløsninger. Samarbeidet gjelder fakturering av SKIDATAs ANPR-parkering i kjøpesenteret Bromma Blocks i Stockholm, med mer enn 2000 parkeringsplasser.

Stockholm, nov. 17, 2022
Kvinna med barn i parkeringsgarage

«Skidata legger stor vekt på smidige parkeringsopplevelser. Med Riverty har vi nå en global partner for fakturahåndtering, noe som er et viktig betalingsalternativ for våre parkeringskunder,» sier Thony Rysjö, Senior Sales Manager hos Skidata.

«Det er fantastisk å begynne å jobbe med SKIDATA, som har samme fokus på fleksible parkerings- og betalingsløsninger som oss. Vi har som ambisjon å utvide samarbeidet i Norden til flere områder i Europa, da vi kan håndtere betalinger i mange ulike land,» uttaler Kemal Kalkan, Senior Sales Manager hos Riverty.

Riverty håndterer hele ANPR-prosessen, fra identifisering av kjøretøyeiere via registreringsskilt til fakturadistribusjon og kundesupport. Den inkluderer også et praktisk alternativ for månedsfakturaer og en rettferdig og smart inkassoprosess.

«Vi betjener for tiden mer enn 30 parkeringsselskap og behandler over sju millioner fakturaer hvert år for selskap som APCOA, Aimo Park og Goldbeck. Vi er stolte over å være blant de tre største leverandørene av faktureringsløsninger og inkasso for parkering i Norden, og nummer én i Norge,» sier Kemal Kalkan i Riverty.