Aloita

EasyPark laajentaa yhteistyötään Rivertyn kanssa Alankomaihin

Pohjoismaissa koetun menestyksen seurauksena EasyPark-sovelluksessa voi nyt maksaa Rivertyllä myös Alankomaissa.

maalisk. 8, 2023
Easypark tekee yhteistyötä Rivertyn kanssa

Kansainvälinen liikkuvuus- ja teknologiayritys EasyPark Group, joka auttaa autoilijoita löytämään ja hallitsemaan pysäköintipaikkoja sekä lataamaan sähköautojaan, laajentaa edelleen yhteistyötä maailmanlaajuisen maksu- ja rahoituspalvelutoimittajan ja strategisen kumppaninsa Rivertyn kanssa. Yhteistyön ansiosta EasyPark-sovelluksen käyttäjät voivat nyt maksaa pysäköinnistä suoraveloituksella Rivertyn kautta.

"Tämä yhteistyö tuntuu luonnolliselta, sillä pyrimme jatkuvasti parantamaan palvelujemme käyttäjäystävällisyyttä. Uusien toimintojen kehittämisen lisäksi myös maksutapavalikoiman työstäminen on tärkeä osa tätä työtä. Tavoitteenamme on helpottaa kaikkia pysäköinnin ja liikkuvuuden osa-alueita. Riverty on yksi maailman suosituimmista innovatiivisten ja joustavien maksuratkaisujen tarjoajista, joten se on meille itsestään selvä kumppani", EasyPark Groupin toimitusjohtaja Cameron Clayton sanoo.

EasyPark Group ja Riverty tekevät tällä hetkellä yhteistyötä Ruotsissa ja Alankomaissa. Seuraavaksi on Belgian vuoro.

Riverty tarjoaa kuluttajille helppoja maksutapoja. EasyPark pyrkii tekemään kaupungeista elävämpiä innovatiivisilla pysäköintiratkaisuilla. EasyPark Groupin tavoin Riverty haluaa edistää kestävää taloutta.

Rivertyn toimitusjohtaja Jan Altersten lisää: "EasyPark näyttää tietä tarjoamalla aidosti asiakaskeskeisen pysäköintikokemuksen. Rivertyn innovatiivisten maksutapojen avulla EasyPark tekee kokemuksesta entistä vaivattomamman, saumattomamman ja kätevämmän. Yhdessä me muokkaamme pysäköinnin tulevaisuutta."

Tietoa EasyParkista

EasyPark Group on johtava pysäköintiteknologiayritys, jonka visiona on tehdä kaupungeista elävämpiä. Palkitun teknologian avulla EasyPark Group on tehnyt pysäköinnistä helpompaa jo vuodesta 2001 lähtien. Nykyään yritys auttaa kuljettajia säästämään aikaa ja rahaa etsimällä ja hallinnoimalla pysäköintipaikkoja ja sähköautojen latauspaikkoja. Sen avulla yritykset, pysäköintipalvelujen tarjoajat, kiinteistönomistajat ja kaupungit voivat hallita, suunnitella ja tehdä tietoon perustuvia päätöksiä. EasyPark-konserni omistaa ja kehittää sovelluksia EasyPark, PARK NOW, ParkMobile, RingGo ja PARK-line. Se toimii yli 3 200 kaupungissa yli 25 maassa. Saat ajankohtaisimmat uutiset ja tiedot osoitteesta www.easyparkgroup.com.