Aan de slag

EasyPark rolt partnerschap met Riverty nu ook uit in Nederland

Na een succesvolle samenwerking in Scandinavië betalen Nederlandse gebruikers van de app ook via Riverty

feb. 21, 2023
Easypark werkt samen met Riverty

Het wereldwijde mobiliteits- en technologiebedrijf EasyPark Group, dat automobilisten helpt bij het vinden en beheren van parkeerplaatsen en het opladen van hun elektrische voertuig, breidt de samenwerking met strategische partner Riverty, voorheen AfterPay, verder uit. De samenwerking zorgt ervoor dat gebruikers van de EasyPark-app voortaan met automatische incasso via Riverty kunnen betalen voor parkeren.

De samenwerking tussen EasyPark Group en Riverty geldt vooralsnog in Zweden en Nederland. Later volgen ook andere Europese landen. EasyPark volgt met deze samenwerking merken als Blokker, fonQ en WE Fashion in Nederland.

Riverty heeft als doel het consumenten gemakkelijk te maken overal te kunnen betalen. Net als de EasyPark Group wil het ook positief bijdragen aan een duurzame economie. De samenwerking is daarom logisch, vindt Marius Koerselman, Country Director EasyPark Nederland. “Wij zijn voortdurend bezig om de gebruiksvriendelijkheid van onze diensten te vergroten. Naast de ontwikkeling van meer functionaliteiten is het aanbod van betaalmethoden hier een belangrijk onderdeel van. Ons doel is om alle aspecten van parkeren en mobiliteit eenvoudiger te maken voor onze gebruikers. Riverty is als een van 's werelds meest gebruikte aanbieders van innovatieve en flexibele betaaloplossingen dus een voor de hand liggende partner.”

Lenhard Hubscher, Country Lead Benelux en Frankrijk, vult aan: “Dankzij de strategische samenwerking tussen Riverty en EasyPark wordt parkeren voor automobilisten makkelijker dan ooit. De toegankelijke betalingsproducten van Riverty zorgen voor optimaal gemak voor EasyPark klanten. Het is onze ambitie om het omgaan met persoonlijke financiën voor iedereen zo makkelijk, simpel en duurzaam mogelijk te maken. We zijn trots dat we samen met onze partner EasyPark bijdragen aan het verbeteren van de mobiliteit van automobilisten in Europa."

Over EasyPark

EasyPark is een toonaangevend, snelgroeiend techbedrijf in parkeeroplossingen dat automobilisten helpt een parkeerplaats te vinden, parkeermogelijkheden te managen en hun elektrisch voertuig op te laden. Onze unieke en hypermoderne technologie helpt ook bedrijven, steden, parking operators en vastgoedeigenaren met de administratie, de planning en het datagedreven management in meer dan 3.200 steden in 27 landen. Met elke parkeerplek maken we het leven in de stad beter. In Nederland zijn de merken EasyPark (voorheen Parkmobile) en Park-line actief vanuit de EasyPark Group. Ga naar easypark.nl voor meer informatie.

Over Riverty

Een wereld waarin het bedrijfsleven voorziet in de behoeften van de mensheid. Waar financiële technologie een verschil maakt. Waar iedereen de baas is over zijn eigen financiële leven. Bij Riverty bouwen we daaraan, samen. Met een team van meer dan 5000 experts in 13 landen vinden we slimmere, eenvoudigere, naadloos verbonden manieren om uw geld te beheren. Van flexibele betalingen tot boekhouding, onze holistische oplossingen stellen iedereen in staat om zijn beste financiële leven te leiden. Het is tijd voor een nieuw tijdperk van economische vrijheid.
Meer informatie over Parking Payments.

Dario Artico

Riverty Group GmbH